Wednesday, March 3, 2010

keliru

KELIRU

xthu mende yamg keliru benarnyer....he3
result dah kuar makin buat aku keliru..........
ya Allah,berilah hambamu ini ketenangan dan kejayaan yang di dunia dan akhirat kelak.

sebenarhyer vaku lagi keliru bile kawan2 aku yang ;en ckap spm ok lah,bleh jawab jugaklah...alhamdulillah semua ok,senang dari taun lepah,target 7,8,9,10 kot.....

bagi aku..................semua tu jarang sangat aku pikir.bagi spm macam susah jew.nak kate ok....eem xjugak,nak kate xok....xjugak.aku takut gak nak target2 eh.......kenangan pmr xterpadam lagi dalam diriku ini....ha3 jiwang karat.memandang hobi aku ini berfikir...aku sealu pikir +.mgkn rezeki aku ditangguh.

bile?itu aku xpikir coz mmg seorang hamba xkan thu ape yang ditakdirkan untuknya.....tul x?he3

bosan ekpn pagi2 nih....so aku tulis jelah dlu apa yang ade dalam pemikiran aku ini......ha3

lastly,aku berdoa agar Allah bg kemenangan kepada classmate aku time kat sek keb putera jaya(3 usaha),kat sek keb rhu rendang(4 bestari,5bestari,6bestari),sma marang(1c,2a,3a),dan sek men agama atas sultan zianal abidin(thanawi 1,2)

No comments:

Post a Comment

Salam semua

"bertutur lah seperti berpijak di bumi yang nyata"