Friday, March 19, 2010

a href="http://testi.iluvislam.com">
Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



SALAM readersssssss


ari nie ari sabtu 20/3...semua pelajar asrama kat ganu dah kene g kat skul termasuk aku nter diri ni......
nak g lagi k sesza tu?????????impian aku dfah tercapai kat saner...dah wat nape g situ?

cari ilmu agama sementara tunggu tawaran????emm itulah yang aku nak but tapi.............
aku malah doh berdepan dengan ****** **** buat aku dose jew duk su' zon kat dorang....
tapi bagi kau kat sesza lah aku dapt ketengan n dapat tingkatkan keimanan kau kat yang maha Esa.

bukan itu shaja...sanggup k aku berd epan ngan situasi belajar kat sesza?
dengan ustaz2 nyer yang fuhhhhhh...kawan2 yang entahlah.....jap2 kawan k?
bukan semua kawan kot...classmate n hostelmate kot....nak cari kawan ni susah....
bukan semua org leh jadi kawan kite...................


cakap sal kawan nih...tadi tgk fb die....makin rezard aku kat yer....individu yang suka berhipokritttttttt
aku mmg pantang lau org yang suke 'pretend' n xnak ngaku kesalahan dri sendiri......
actlly aku dah mcm nak bek ngan yer...
tapi lph tgk pic kat fb...uish mingtkan aku kngn time thanawi 2(f5).ishhhhhhhhhh rezard guh ah

aku xthu lah nak g xsesza ni....lau ikt aku mmg nak g saner kerna kat sesza lah aku jadi gini....
tapi manusia kat sesza lah buat ak rezard.

Ya Allah,ko tunjukkan lah rezeki aku di tmpat len...makbulkan lah impian aku utk belajar di *u*t*a** ataupun j****n....semoga impian itu dapat mndkatkan hamba mu yang lemah ini kepada penciptanya...amin

p/s:sesza tu smaasza lah........






1 comment:

  1. mmg r mcm dugaan kalu kite nk tuntut ilmu allah nie....moga mg tabah r...



    p/s;piye hok hipokrit o0r...??aku ke..??

    ReplyDelete

Salam semua

"bertutur lah seperti berpijak di bumi yang nyata"