Friday, May 7, 2010

SELAMAT TINGGAL SMAASZA

Salam.....eeem alhadulillah atas nikmat n rahmat NYA......

pada 28 mei ak menerima tepon dari MARA yg menyatakan aku diterima untuk menjalanhkan persedian di bawah program middle east program ke jordan in ekonomi islam di international educational centre...

fuhh...kali pertama dengar berita tu gembira gler dapat jadi tajaan mara k jordan...coz itu impian aku sebaik shaja mendapat result spm....

tapi sedih lah kene tinggalkan sesza yg agak ak sukai lah...mgkn ade hikmah kot ak ditakdirkan tinggalkan sesza...ustaz2 n ustazah nyer......kawan2...eem jap2 kawan2....eem rakan seperjuangan aku disana lah.....prep malam...sembang b4 tdur...ponteng kelas...bersama de'kir fuhh banyak lagi lah kenangan yg agak indah lah disana...huh2.

xpelah mgkan ade kebaikan disitu.....yg belum ak jumpai.tapi sesza??????????????aku akan jupe lupakan kamu...hu2.tapi bkan semua aspek lah...junior2,sebahagian classmate ak,sebahagian roomate ak.

owkeh...kepada semua calon STAM 2010....buatlah yg terbaik n belajarlah kerana seorang yg cintakan ilmu lillahiTaala....bkn kerana mesir k,sape k.....hu3.

INTEC.....insyaAllah akn menjadikan ak lebih dekat dengan ilahi......

p/s:ak harap semua yg mengenali ak....doakan yg terbaik owkeh

1 comment:

  1. blajo kat ane2 pun tapi niat mesti satu..
    ikhlas kerana Allah..
    insyaAllah berjaya..

    ReplyDelete

Salam semua

"bertutur lah seperti berpijak di bumi yang nyata"